Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1714 ggr
Gunlog
2016-02-18 21:00

Imorgon 19/2 firar vi 18 år tillsammans

Tänk vad tiden går fort. Det kändes som igår.
Jag glömmer aldrig hur vi träffades.
Det har verkligen varit upp- och nedgångar, men jag är helt säker på att eftersom vi har vunnit över allt negativt och hemskt som hänt oss så är det vi. Helt klart.

Jag tror inte att han tänker på vilket datum det är imorgon, så det ska bli en liten surprise. Inget övermäktigt, utan bara lite god mat till oss två, och sonen förstås.

Jag har tänkt skriva vars ett litet brev till dom båda som de får läsa när de sätter sig till bords. Vår son är ju en del av oss, så därför får han också ett.

Till förrätt blir det en liten dubbel toast i form av en trekant. I dessa ska jag lägga vanlig skinka, svartpeppar och god lagrad gårdsost. Jag ska inte använda vanligt smör, utan jag tar lite vitlökssmör istället.

Till varmrätt blir det enchiladas med gräddfil, vars en öl till oss två och Cocio till sonen.

Efterrätten blir en creme caramell i hjärteform och vars en kopp kaffe. Vanligt kaffe till mig och koffeinfritt till sambon.

Det blir lite chips med dippa senare på kvällen när vi spelar SkipBo, Yatzy och lite annat.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Annons:
Skorpion76
2016-02-19 19:13
#1

Grattis!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gunlog
2016-02-19 19:57
#2

Tack så mycket, Skorpion76!

Maten blev mycket lyckad. Båda två åt ordentligt.

Jag har nyss gjort creme caramell till efterrätt så den får stå och stelna ett tag.

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Upp till toppen
Annons: