Kalastema för 12-14 år
Behöver hjälp på roligt & ovanligt födelsedagsfest-tema för tjejer i 12-14-års-åldern Kram!
/MorganJack
P.S. Det får hemskt gärna vara väldigt flummigt, konstigt och ovanligt. Funderade ett tag på pensionärstema men jag tror inte på det längre. Kom med förslag! Kram igen! D.S.
Top model. Inte ovanligt men kul. Vill man så kan man ju göra om det till fulast/roligast.
Tävlingar;
1. Att sminka sig snyggast på max 5 minuter utan spegel
2. snyggaste/fulaste outfiten.
3. Roligaste foto-posen
4. Catwalk-tävling. Vem går snyggast/roligast
Be alla att ta med eget smink och en massa kläder.
Låter som ett bra förslag…men varken jag eller någon av gästerna är speciellt smink- eller modeintresserade. Jag tror knappt nån av oss har smink…
TV-serie tema! Nu vet jag inget om dessa tjejerna på 12-14 år, men säkert någon tv-serie som dom alla kikar på. Kör tema som det, att dom skall forsöka klä ut sig som en av personerna i serien.
Eller dock-tema, man skall klä sig och eventuellt även sminka sig som en docka. Kvittar vilken, men gärna något man vet är en docka :)
Karneval-tema brukar alltid gå rakt hem, fri fantasi och utklädning med clownsmink och jag vet itne vad. Ett sätt med smink-stiftar till clown-smink är inte särskillt dyrt att köpa.
Arbetar-tema, man skall klä ut sig till någon yrkes-grupp, det måste vara riktiga yrken man klär sig till.
Pyjamas-party, man måste komma i en pyjamas!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
titta på en bra film
köra saning eller konka
sminka varandra
har du haft kalas än