Fest & kalas iFokus

Fest & kalas

Etikettlekar-spel-underhållning
Läst 2924 ggr
Lovesims
0

lekar? ( badhus!

tjena! ;D 

nu är det så att jag ska ha ett poolparty, men jag vet inte vad vi ska göra då, förutom att bada då.. men det blir ju lite långtråkigt efter en stund i min ålder ( 13. 

snälla! svara fort, det är akut!

Gunlog
0

Tål att tänkas på Lovesims! Har ingen pool, så jag måste tänka lite… Återkommer ikväll!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Rita-S
0

Om ni alla kan simma och dyka kan ni ha sjunk-leksaker, man skall dyka så snabbt man kan ner och plocka upp et visst antall föremål, den som hinner alla på kortast tid vinner! I brist på annat kan ni använda lite större stenar så man ser dem!

Sen kan man simma "slalom", igen på kortast tid. Ni behöver en sten med snöre och en vanlig tennisboll eller något i snöret så att den flyter på ytan och inte flyttar på sig. Ni får besluta om man FÅR nudda bollen eller inte. 

Ni kan ha stora rock-ringar fäst i hörnerna och leka duvor och höken i vatten? Om ni inte har mer än en rockring kan ni bli överens hur stort område i varje hörna man skall ha som säker son om man håller med handen i kanten på basängen just i hörnan! 

"Fånga mig om du kan", med rockring igen då, en skall simma runt och försöka fånga en av de andra med att lägga rockringen runt denna, den som fångas skall fånga någon annan!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida