Fest & kalas iFokus

Fest & kalas

Etiketttema-för-fest-tips
Läst 2541 ggr
NinaLotta
0

Maskerad hjälp:)

Hejsan!

Jag skrev i förra inlägget att jag skulle ha Greveholm – tema , men jag har ångrat mig. Nu ska jag ha maskerad! Jag älskar bling bling glitter och allt med guld och silver till! Vill ha en röd matta som entré utanför dörren. Kan lite överdrivet men ändå!:) Funderar på en gala och Hollywood tema! Vet inte när jag ska ha de men så fort så möjligt! Tipsa gärna om bjudning, dukning! Och allt som hör till! Vill att de ska bli så ”magiskt” så möjligt! Kan tillägga att jag är 14 år och mina vänner är runt den åldern. Öppen för alla tips!

Tack på förhand! // Tilda

Gunlog
0

WOW! DET blir kul! NÄR ska du ha maskeraden?

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

NinaLotta
0

Ja och jag längtar! I November tänkte jag. På kvällen tänkte jag fast inte försent vill göra något ute också så:) Några tips?

Rita-S
0

Harry potter tema kanske? :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

NinaLotta
0

#3 Nja jag vill ha mer power å glamour! Och sen e jag inte ett stort fan av Harry Potter. Har sett den en gång. Men tack ändå!:)

Rita-S
0

"Power och glamour" blir svårt att föreslå när vi inte vet någonting om dig och din smak :) Vad jag anser Power och glamur är kanske inte vad du tycker är det etc.. har du någon ide själv alls som vi kan spinna vidare på?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

NinaLotta
0

#5 Glitter , silver , guld. Man ska va uppklädd å ha mkt smink (tvingar inte de som inte vill). Å sånt. Funderar på poängjakten sen äta och sen fortsätta i de temat. Hm svårt att förklara men. Hoppas de hjälpte er lite!:)

Rita-S
0

Glitter.. silver och guld.. omedelbart tänker jag 70tals och disco-teman, då var det ju mycket smink, glitter, guld och silver överallt.
Nu kanske inte det var riktig så du såg för dig, men alternativet är väl kanske att gå för lite överdriven glamour typ? Som de i drag-miljön kör med. Sen har du ju maskeraderna i brasilien som går ur led med glitter, silver och guld ofta med :)

NinaLotta
0

# Å tack så mycket! Jätte bra tips! Får fundera mycket nu och planera! Älskar allt planera saker!:)

Gunlog
0

Ja! Så klart! Glitter och glamour är Disco - 70-tal - rosa peruker - silverglittrande platåskor - guldbyxor med blå sidenskjorta - ALLT där ALLT ska vara för mycket!

Karaoke - tävling i discodans på tv:n via tv-spel - hotdogs att bjuda på (poppis när man gick hem från discot) - chips och dippa - Coca Cola - grillade marshmallows…

Discokula i taket - spotlights i olika färger - ballonger - girlanger - glitter

OCH det viktigaste - ett glatt humör!

NinaLotta
0

#9 Tack å tack å tack!! Iiiii tur att de e fredag. Imorgon för då ska jag samla alla tips å förhoppningsvis komma på massor med grejen!:))

Gunlog
0

Hur har det gått? Har du kommit på något?

Det var tack vare Rita-S som jag fick igång tankeverksamheten! 👍

NinaLotta
0

#11Oj. Varit på skyttetävling och firat min bror. Men har skickat inbjudan. Har bestämt datum. Redan nästa lördag 19. Så är super öppen för fler tips!;)