Fest & kalas iFokus

Fest & kalas

Etikett: mat-dryck
Läst 1830 ggr
Rita-S
0

Har ni planer för haloween i år?

Jag funderar göra bara en enkel middag med haloweentema hemma, inte fest utan bara middag, om så bare bara för mig själv! 

Hur är det med er, har ni några planer? :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

Gunlog
0

Jag har inte riktigt varit glad för det här med Halloween. Det var mest när det firades samtidigt som Alla Helgons Dag. Jag tyckte inte att det passade riktigt. Alla Helgons Dag eller Allhelgonahelgen är en helg då man ska minnas sina nära och kära som inte finns i livet längre…

Men då beslutades det att Halloween skulle bli en dag för sig själv… Därefter har jag börjat bli nyfiken på det.

För någon vecka sedan råkade jag kika in på Barnkalaset.se… OJ vilka fina Halloween-saker de hade! Pga det blev jag sugen på att ha ett Halloween-party, men det är lite väl sent påtänkt. Men nästa år! Då ska jag se till att ordna något!!! Har redan tänkt ut en massa roliga saker. Och, naturligtvis, maskerad är ett tvång!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Rita-S
0

Tjah, jag kan väl ta på en bandanna och låtsas vara pirat? :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

Gunlog
0

Javisst! Det går så bra, så!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Grodan
0

Jag ska nog köpa lite godis, som jag INTE ska äta upp utan ha i en skål i hallen, ifall några zombies kommer förbi…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️