Den roligaste festen du besökt!
Den allra roligaste festen du varit på, hur var den? Hade den ett tema? Vad var det för slags folk? Vad gjorde ni?
Det star mellan tva fester som faktiskt samma tjej holl i… Jag var liten, kanske 10 vid forsta och 11-12 vid andra? Mellanstadiet iaf.
Forsta var en vikingafest. Vi hade langbord och alla ungarna fick ata med handerna och rapa och halla pa bast vi ville.
Alla var utkladda och sen dansade vi till Ronja Rovardotter-musiken och lekte lekar.
Andra var en Harry Potter-fest. Jag var utkladd till en vit uggla och alla andra var ocksa utkladda. Lekte lekar efter temat och hade allmant kul bara.
Jag gillar maskerader helt enkelt, och det har jag inte varit pa sen jag var liten.
Hade garna ordnat en nu nar jag fyller 20 men ekonomin sager stopp.

En av de roligaste fester jag har varit på var också en "maskerad", eller snarare en fest med 80-talstema som kompisar till mig anordnade. Lokalen var en MC-klubbs lokal, knuttarna stod i baren ;) 19 kr för en öl, bra priser var det och trevliga var dom med, även om dom såg lite läskiga ut :P
Det var helt proppfullt därinne, jättemånga kom, bla ett engelskt fotbollslag (?!), vet inte hur dom lyckades hitta dit. På dansgolvet spelades 80-och 90-talsmusik enbart =) Nostalgi.
Det var sjukt bra stämning och det kändes som vi var på vår egna lilla nattklubb. Svårslaget :)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
#2 Jag ALSKAR nar de bara spelar gammal musik!
En bra fest ska ha musik antingen som vi sjalva lyssnade pa nar vi gick pa dagis (Markoolio far val alla att dansa och sjunga med? haha) eller annu aldre musik som man faktiskt kan dansa till. Ar inte sarskilt impad av dagens musik faktiskt (tant-varning pa mig).

#3 haha ja de är jätteroligt :) den musiken är ju sammankopplad med massa minnen, så tror det är därför man gillar den mer än "ny" musik som man inte kan relatera till :) på fest ska de vara låtar man känner igen, håller med.
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Gud vad härliga alla fester låter :D
Den roligaste festen jag var på var i 5:an, då min klasskompis ordande en "Grease"inspirerad fest, hennes supersnygga brossa var Danny, och gissa vem jag dansade med resten av kvällen? ;)
Det var också en väldigt välgjord och lyckad fest eftersom alla var utklädda till olika karaktärer, man hade fått i förväg order i för väg, och hela festen var ordnat väldigt likt filmen! :)
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning

Hmm, svår fråga, men jag tror att den roligaste festen måste ha varit en av kravallerna (studentfest där man ska ha på sig sin overall) på linköpings universitet, där det för en gångs skull spelades massa gammal rock och liknande. Hög stämning och vi hade jätteroligt hela kvällen (förfesten inräknat). Synd att det inte är sån musik speciellt ofta 
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus
#6 overallsfesterna slår allt! ;-)

#7 Snart dags för UK (årets första utekravall). Underbart kul det ska bli, vilket väder det än är. Den roligaste var faktiskt det året då det regnade hela tiden. Härligt leriga vi var…och blöta…och väääldigt vingliga
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus