Gratis Godis bla choklad :)
Hejsan! Jag vill tipsa alla här inne om den här gratis godis sidan : http://www.freesweetsite.se/join/2053 blir ni medlem på den länken får jag en värvnings poäng som tack =)
Man samlar lätt poäng genom gratis tävlingar och värvningar, och sedan växlar man in det mot olika godisar och choklad och sånt mums!
Bli gärna medlem - En sida för alla gottegrisar
Är den sidan äkta?
Det är väl den sidan som man måste var med på en massa marknadsundersökningar, dvs 20 frågor? Och sedan måste man registrera sig med fullständigt namn, adress, telefonnummer och mailadress för att vara med? Det innebär då att man får en massa skit i mailen och en massa telefonsamtal från försäljare mm… Det hände mig… =S
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
Det kan nog stämma, jag avstår nog från den sidan. Avskyr att få massa brev med reklam och telefonsamtal.
Kan man fuska med falska personuppgifter?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
???
Om du fuskar så skickas inte godiset till rätt adress…

Ja, när du har varit med i ett visst antal undersökningar så får du poäng. När du har ett visst antal poäng så får du godiset hemskickat.
Jag gick med i en sådan sida och jag var med i 5 undersökningar = 5 poäng. (Om du värvar någon får du 2 poäng) Jag har nu mellan 20 - 30 olika företag som skriver saker som:
"Jenny, dina 50.000 kronor väntar på dig!"
Grattis! Du har vunnit! Registrera dig och se vad det är. Det kan vara allt från en biocheck till en lyxkryssning i Karibiska öarna!"
"Din 50-tums led-tv har anlänt! Var ska vi skicka den?"
Till saken hör ju att det enda man behöver göra är att t.ex. betala portot på 200:- eller annat strunt…
Nej, gå inte på det…
Jag har inte räkning på hur många gånger jag har blivit den 1.000.000 besökaren eller så, på en sajt.

Ja, men eftersom de har din mailadress (du måste nämligen bekräfta ditt medlemsskap i ett mail som skickas till dig), så skickar de en massa sådana mail som jag beskrev…
Det tar lång tid att bli av med…
…plus att det finns "oärliga" människor som lägger till dig som vän på Windows Live. De vill bara ha internet-"intimt"…
Mycket farligt…
Uff, man få hålla sig med en skräpadress dir skiten kommer.