Midsommarbilder
Nu borde folk ha vaknat till lite efter midsommar, så nu vill jag se bilder från erat firande! Dela med er av fint dukade matbord, dansande barn och fulla vuxna som leker fåniga lekar.
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Jag var bara hemma, åt tacos och var förbannad för att ikea inte hade öppet. Inga roliga bilder där inte. :P

Har du inge tråkiga bilder då? Jag tillbringade också dagen hemma, pga brutet ben kunde jag inte göra något (så synd, en av mina favorit-högtider). Jag har bild på mitt ben, men det ska ni inte behöva titta på 
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus
Jo vi vill se benet =P

Tyvärr inga tråkiga bilder. :P
Jag minns inte ens vad jag gjorde på midsommar
*inte fylle/alkohol-relaterat, jag vet helt enkelt inte*
_No way! Yes way!
hehe va mycket bilder dte bjöds på här :D
Vi har inga bilder… Vi glömde att ta kameran med oss.
Jag kan däremot berätta att det var en dålig start.
Vi skulle cykla från Arlöv till Lomma (ja, här är en skåning till). Jag hade vår son i barnsadel på min cykel. Vi körde in om macken, för jag behövde pumpa mitt bakdäck. På väg till macken tjatade vår son om att vi skulle ta bilen. Väl på macken pumpade min sambo upp bakdäcket, vilket jag tyckte var för mycket, men det tyckte inte han. Vi satte oss på cyklarna igen och började trampa. Då kände jag (och hörde) att bakhjulet slog i stänkskärmen. Jag sa till min sambo, men han trampade på framför mig, så han hörde inte mig. Plötsligt: PANG!
Jag fick ventilen rakt på skenbenet, tittade ner och såg då att även däcket hade exploderat. Vi fick gå hem igen och ringa till de vi skulle till. De ringde en kompis som körde hem och hämtade oss. Vi var helt genomsvettiga, och när vi kom hem ringde han och sa att han var framme så att vi kunde gå ut…
Kvällen var inte den roligaste, tyvärr, då vår son var utanför ganska mycket, men när min sambo röt till ordentligt till de andra barnen så blev det bättre… Men då hade mitt goda humör försvunnit…
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
Hoppas det blir trevligare helger framöver.

(Farwuq huserar i Lund, inte så lång från Arlöv)
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
…såg det… Gick in på din sida… 
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.