Fest & kalas iFokus

Fest & kalas

Etikett: ot-off-topic
Läst 1698 ggr
Chutney
0

Kalas på mina sajter?

Skulle bli medlem, men hittar inte Kalas bland valen på höger sida?

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

Faxlin
0

Det gjorde inte jag heller. Ändå letade jag längst ner i hela tråden. Där brukar de finnas. Och så brukar det stå, ej lanserad sajt eller något liknande bakom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

hmm, min hamnade nog automatiskt i min lista då jag bev Medarbetare. Såg det nu. Skäms

Audiatur et altera pars

Chutney
0

Aha, stod Kalas (dold) längst ner :) Nu har jag bockat i men det tar väl kanske ett tag innan man blir medlem? När den är ny eller dold menar jag? Annars blir man ju det på en gång har jag för mig…

Tack för svar :)

Kram

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

Chutney
0

Hm..bocken försvinner utan att jag blir medlem om jag surfar vidare…jaja, den kommer väl upp snart antar jag :)

Albert Einstein

Faxlin
0

Det kanske är något knas då. Men det ordnar nog snart till sig.

Audiatur et altera pars

Chutney
0

Det gör det säkert :)

Albert Einstein

Chutney
0

Nu blev jag med :D

Albert Einstein

Faxlin
0

Vad bra att det löste sig.

Välkommen in som medlem förresten :-) Just nu iFokus fattiagste sajt på artiklar och trådar. Men ge oss några dagar så har vi åtgärdat det. ;-)

Audiatur et altera pars

Chutney
0

Haha, ni har ju precis börjat…Skrattande Men det dröjer nog inte länge innan det är fullt fläng där inne :D

Albert Einstein

Farwuq
0

Undras hur länge vi eldsjälar ska kämpa innan Kalas åter kommer upp ur mörkret och slipper vara en dold sajt.

Obestämd

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland