Sajtvärd borta?
Nejdå. Jag finns här!
Jag vill be om ursäkt för att jag inte har varit aktiv här på några veckor.
Jag vill främst ge ett fång rosor till Rita-S och DesK för att ni hjälper Kalas så mycket.
Det är så här att jag haft lite otur senare tiden. Jag blev först sjuk och var hemma en vecka med hög feber och ont i kroppen. Det vanliga, ni vet. Men, det blev värre igen. Jag fick 2 olika penicillinkurer och sjukskrivning för att bli frisk. De sista "kur"-dagarna hade jag och sambon en liten utflykt. Vi åkte till Korsör i Danmark på Open Air-festivalen. Vi såg Bonnie Tyler, Smokie, Nazareth, Shakin Stevens och Nik Kershaw. Det var hur kul som helst. Tillbaka hem och umgicks med sonen och var på lite utflykter. Tillbaka till jobb igen i 2 dagar och fick försöka jobba igen vad jag hade missat under 2 veckor. I torsdags åkte vi till Norje, Sölvesborg / Sweden Rock Festival. Vi såg Ozzy Osbourne, Alien med Jim Jihed, Whitesnake, Lee Aaron och många fler. Vi kom hem i söndags. Nu har man hunnit komma ikapp igen.
Nej, detta är ingen "tyck-synd-om-mig" - tråd. Jag vill bara förklara vad som hänt den senare tiden. När jag varit sjuk så har jag varit en slagen hjälte…
Ni är verkligen otroliga som ställer upp så här, Rita-S och DesK, det ska ni veta!
Nu är det sommar! Nu kör vi!!! 
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
Gunlog vad skönt att du är på benen igen
Särskilt roligt att du också har fått göra några trevliga utflykter
Blir lite avis
Det är mest Rita som har varit flitig med skrivandet 
/Désirée
Tack, DesK. Det varade inte så länge. Jag är sjuk igen…
Dock har jag varit på jobb hela veckan…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kul och se dig, jag har sniffat runt lite och letat…

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Skönt att veta att jag inte luktar då, då?! 

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland