Fest & kalas iFokus

Fest & kalas

Etikettom-sajten-om-ifokus
Läst 2154 ggr
Gunlog
0

Diskussionsgrupper och artikelkategorier

Finns det något som ni saknar i de olika grupperna?

Eller är det någon som ni tycker är onödig?

Skriv gärna vad ni tycker…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

DesK
0

Allergiker och tårtor är två grupper som jag tycker hör hemma inom gruppen Mat & Dryck Glad

/Désirée

Farwuq
0

För många grupper ställer bara till med kaos.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Gunlog
0

Ja, jag tycker också det. Men frågan är hur man kan förnya…

Farwuq
0

Tja har man en med "Festligheter", en "Recept", en "Lekar", en "Bakverk", en "OT" så har man själva grunden.

Obestämd

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Mitralis
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Egentligen så ser det väll inte så tokigt ut som det ser ut nu Glad
I Allergiker är det bara två trådar så den kan ju tas bort. Shoppingtips/spartips, Inbjudningskort och Underhållning är tomma så dom kan du nog ta bort.
Tårtor skulle kanske kunna få fortsätta vara en egen om du raggar reda på tårtfolket inne på Bakverk. Om jag var dej så skulle jag gå in och kolla lite på Bakverk och PMa dom som skulle kunna tänka sej att visa lite av sina konstverk här. Då skulle en tråd med bara Tårtor kunna fungera. 
Om du vill så får du gärna göra reklam för sajten på både Humor och Kost.

DesK
0

Hum nu vill jag bara förtydliga lite - Det är alltid dumt att ta bort gamla inlägg eftersom detta kan ge brutna länkar. Däremot kan man ju flytta trådar från en kategori till en annan, då går inget innehåll på sajten förlorat. För övrigt tycker jag att Mitralis tankar ovan är bra Glad

/Désirée

Mitralis
0

#6 Bra att du är med Desk. Givetvis så ska trådarna flyttas innan grupperna tas bort, glömde att skriva det bara.

Mitralis
0

Om du vill få fart i Inbjudningskortsgruppen så kan du ju alltid höra med http://scrapbooking.ifokus.se/  Glad
Barnkalastråden kanske man kan få göra reklam för på http://barn.ifokus.se/

Ser nu att det mest blir tips om hur du ska få fart på de olika grupperna och inte så mycket vilka du ska ta bort och lägga till, hoppas att det är okej.

Gunlog
0

Det är helt okej, Mitralis! Flört

Jag funderar lite på allergin… Kanske man kan göra en "stöt" där.

Om jag ser på mig själv när jag ska ha bjudningar, så tar jag alltid reda på ev. allergier och googlar på ev. recept, både vad gällar mat och vad jag själv bakar. Jag berättar också vad jag tänkt bjuda på, och frågar då om det är okej, eller vad jag kan ordna för att min blivande gäst ska känna sig lika välkommen som de andra.

Min farmor var glutenintolerant och hon fick ta med eget bröd och/eller kakor när hon blev bortbjuden, för folk visste inte. Jag bakade vetekrans till henne och när vi bjöd hit så köpte jag bröd, eller så använde jag annan redning i maten. När vår son skulle döpas köpte jag muffins för att göra bakelse på till henne.

Iofs finns det mer info och kunskap idag, men det kan ju fyllas på genom iFokus. Nötallergi är en viktig sak, för det är väldigt olika…

Jag får se hur jag gör med allergin…

Många tack, tjejer!

Mitralis
0

#9 Alla grupper går säkert att fylla bara man jobbar lite på det Glad

Gunlog
0

Ja, men det tar lite tid… Flört