Tips om bästa spellistan

Brukar sätta musiksamlingen på random, det funkar bra ett tag. Sen när folk tröttnar lite öppnar man mappen med gamla godingar (10 år gammal musik eller så) så lyfts stämningen igen
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus
Jag bränner ner en dvd skiva (4,7gb) med mp3 som får gå. Musiken är annpassad till vilka gäster som är närvarande.
Nått som alltid går hem är när man drar igång karaoken på datorn.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Ja, karaoke fungerar alltid!!
Gamla godingar från ungdomstiden. Det fungerar alltid. Antingen från "min tid" eller från "sambons tid". Eller så sätter vi på radion om det är fredagkväll, för vi har en kanal här nere som spelar grymt bra musik från kl 18.00.
Det finns en hel del bra radiokanaler. Reklamen kan man också lyssna på för alla jinglarna är så fjantiga så man har roligt åt dem… Speciellt med en jamare i sig, eller två…

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
"vi har en kanal här nere som spelar grymt bra musik från kl 18.00."
Du får gärna göra reklam…
Vilken kanal?
Jag lyssnar sällan på radio och ser sällan på TV.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Många som läser detta nu, reagerar som: "Åh, nej, inte den…"
102.6 Guldkanalen…
Allt från dansband till hårdrock. Fredagarna kl 18 spelar de partymusik som bl.a. YMCA, mycket BoneyM, naturligtvis även ny musik, men det rycker i fötterna vill jag lova. Lördagar spelar Klabbe på P4. Jag tror det är från kl 20, men jag är inte säker…
Annars finns ju alltid Rockklassiker 106.1 (Sambons musik, men går definitivt att lyssna på) om man vill ha den genren, eller Fun Radio på 95.3…
Man skulle kanske låna ut ett öra vid tillfäll.

Ja, visst. Varför inte? Så kan du ju ha FunnyBunny-leken samtidigt och säga FunnyBunny i takt med musiken… 
Bra idé, va?