Maskeradklädsel?
Vad skulle du vilja klä ut dig till på en maskerad?

Vampyr har funkat otroligt bra förut (självklart den med mantel och huggtänder, inga glittrande film-vampyrer här inte)
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

prinsessa :D
Jag brukar alltid satsa på cowboy, älskar cowboy-hattar! 
Men det är ju såå fantasilöst!
Häxa har jag varit också förstås 
Men helst skulle jag nog vilja klä ut mig till….. Kleopatra kanske…

Kanske en kanin :) Hah ne jag vet inte kanske sjöjungfru? ;)
/Elvira :D
Jag har vart utklädd till allt från häst och häxa till sjöjungfru och Rapunzel. Men jag vet inte riktigt, hmm.
Värd på Choklad iFokus
Haha oj oj, du var rikitgt bra utklädd!!
Jag klär alltid ut mig till kock. Vit rock med mässingsknappar, pepita rutiga byxor, svart förkläde och vit hög mössa.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Haha men om du är kock så är du ju inte utklädd, hihi 
Haha, har bara kläderna på mig i mitt yrke.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Sen har man ju klätt ut sig till fjortis en del gånger. Men jag tycker inga bilder behöver visas för det haha :P
/Elvira :D
hippie, skelettbrud(vann tom första pris i bäst utklädda tjej),häxa, påskkärring, luffare…

Vampyr, Marilyn Monroe, Häxa, Austin Pwers (hemlig agent) och hula hula girl
Josefin
Medarbetare på Glamour I Fokus!

Jag körde en grym Jack Sparrow outfit senast det var maskerad. Ni hade inte kunnat avgöra vem som var vem… :)
#14 HAr du inga bilder? ;)
Värd på Choklad iFokus
Ja, bilder!! :D
#14 Vill se bilder! :)
Jag har klätt ut mig till häxa och troll. (är inte så ofta på maskerader men det vill jag ändra på. :P) Och förra sommaren hade jag en 20-årsfest med 80-talstema och hade världens 80-talsoutfit. :P
Nästa gång jags ka på maskerad blir det Paul Stanley. :) (Lite fel eftersom jag är tjej kanske men jag ska vara Paul Stanley. :P)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Ok, ska se om jag lyckas leta reda på någon bild… :)
Maskerad är för övrigt underskattat tycker jag. Det är barnsligt rolig att klä ut sig. Och ju mer desto roligare! :)
#18 Där håller jag med. :)
Katt har jag klätt ut mig till, målat morrhår med en ögonbrynspenna och satt dit öron på ett diadem.
Och häxa har nog de flesta varit någon gång. 
#18 Hittar du någon Staffan?
Jag skulle nog me vilja klä ut mig till Jack Sparrow. Tycker de finns roligare karaktärer som manlig :P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#23 Men gud, är det du? De var verkligen bra gjort! 
#23 Ser precis ut som en bild som jag hittade på google när jag sökte på Jack Sparrow… samma pose, samma bakrund… är det verkligen du? ;)

April april… :D
Haha!
Hahaha.. jag förstod nästan att de var något lurt med det. Men vågade inte säga nej ifall det var så :P
Tror staffan kan tjäna en slant på det där annars 
Det var mycket likt 
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

#30 Jag var på en fest med 70-talstema för ett tag sen. Det var riktigt roligt och guuuud vad mycket fula kläder folk hade! :P Riktigt, riktigt roligt! :)