vilken sorts fest?
mamma har lovat mig att jag ska få ha en kul fest för mina kompisar om en månad och jag vill ju börja planera nu, men. jag vet verkligen inte vad jag ska ha FÖR fest! jag får inte ha halloween fest för att vi firar inte död och sånt där. därför vet jag inte vad jag ska ha men jag vill HA!
någon som har något förslag?
Sovaöver fest kanske?
Bowling?
Bara ett vanligt mingelparty?

What doesn't kill you makes you stronger.
Höstfest med vackra höstfärger, levande ljus och god höstmat som exempelvis någon god gryta, gott hembakat bröd med smör och ost och äppelpaj med vaniljsås till efterrätt 
/Désirée
Ja, en höstfest låter roligt. Eller så kan du ha filmkväll när alla tar med sin favoritfilm, eller kanske ett tema på filmerna. T ex riktiga snyftare, eller action eller nåt. :)
Får jag fråga dig i vilken ålder du och dina kompisar är?
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
vi är alla ihop tolv år så vi behöver något kul att gööra som inte är för mkt lek :)
Okej. Liiiite lek är alltid kul.
Börja med att du och dina kompisar får skriva vars en fråga, eller två, beroende på hur många ni är.
Ta snurra flaskan, den som flaskan stannar på får slå en tärning som du har tejpat med 2 olika färger, t.ex. röd och grön. Personen tar en fråga, vänder upp och låter den som sitter till vänster att läsa frågan. När det blir rött så ska personen ljuga och när det är grönt så måste personen säga sanningen.
Det är bara en del av kvällen, men en ganska rolig sak, faktiskt.
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.