Fest & kalas iFokus

Fest & kalas

Etikettot-off-topic
Läst 1834 ggr
Gunlog
1

Ikväll lördag...

…ska jag och min son ha en myskväll. Det är bara vi två som är hemma, så vi har köpt hem lite godis. Imorgon ska vi hämta hem en annan goding! Se här:

http://kanin.ifokus.se/discussions/4e81eefb88f47229d50050de-s-filurens-regntrollaren#discussions-2

Se kommentar #14

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

DesK
1

Oj oj oj sicken sötnos! Jag har haft 2 vädurskaniner och jag skulle gärna ha nån till i framtiden, de är så goa Glad

/Désirée

Gunlog
1

Hon är helt underbart söt! Vi ville först ha bror Trollet, han längst upp, men någon annan var före…

Farwuq
0

Vilken lattjo kanin.
Öronen är riktigt mysiga.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Gunlog
1

Nu är hon hemma! Hon var så lugn och fin i bilen. Hon fick liiite salladsblad, men det var inte det godaste, tydligen…

Väl hemma så stoppade vi in henne i buren. Det är ju viktigt att hon könner sig trygg någonstans, så vi började där. Och där inne blev hon piggare, studsade runt i buren, tog några höstrån och for rundor. Vi gav lite gott också, men det tog tid innan hon åt. Hon är ju lite nervös. Hon är på ett nytt ställe ju…

Hon är helt underbar!

DesK
0

Härligt, ta gärna lite kort och visa oss Glad

/Désirée

Gunlog
0

Hihi! Jag försökte, men hon var inte stilla i 5 sekunder, vilket är tiden det tar för mig att ta ett foto. Jag har fördröjning på min telefon… Obestämd

Har haft henne i famnen en timme ikväll och gosat… Hon var alldeles avkopplad i min famn. Kevin vågar inte ha henne i famnen än, han är osäker, men det är en träningssak…

DesK
0

Du ska se att Kevin och lilla ninen snart blir bästisar Glad

/Désirée

Gunlog
0

Jag tror det också… Han har längtat sååå… Hon är lika söt i verkligheten som på fotona…

Mitralis
0

Naw, vilken sötnos Kyss