Vilken härlig sida!
Ny på sidan här, blev tipsad av en kompis att gå in hit och kolla! Va mycket inspiration man får, jag som älskar kalas! 
Vi brukar ha temat maskerad, det går alltid hem här!
Vet inte om detta passar in på klotterplanket eller OT, rätta till om det ligger fel!
Tackar och bugar och slår pannan i tangentbordet!
Ja, det är meningen att man ska få inspiration. Lägg en fråga om fest/kalas här inne, så får du svar inom ett dygn. Det kan kanske ta någon dag innan man kan hitta på det TS söker efter, men vi svarar på frågorna, gladeligen!
Jag, för egen del, har väldigt livlig fantasi! Sedan har vi ju TrevorS som är kanon när det gäller allergier, mat och bak.
RitaS är en höjdare på att skriva artiklar, DesK är kanon som hjälper till med foton när jag klantar till det. Vi hjälps åt här inne!
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
Så lite så!
Ja det verkar toppen! Trevligt gäng på en trevlig sida! Det gillar jag. Kollat runt lite, man hittar allt här, man finner allt, då menar jag allt. 

Måste fråga vad betyder (0 Bra inlägg)?
Om du tycker att ett inlägg är bra så klickar du på Bra Inlägg.
Aha, var det inte mer än så, tänkte det kanske var något att det fanns ord som var bra att använda eller något. Men då ska jag gå in och gilla flera inlägg, finns massor bra här inne. 
Visst är det. 

Välkommen hit, ja här hittar man massor av bra tips 
/Désirée
Kalas är en fin sajt.
Under en längre tid var det i princip bara jag som spökade här.
Men sen tog det fart igen.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Ja. Den var "bortlömd"… Sen kom lilla jag och sen kom alla medarbetarna som gör så mycket!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Tack så mycket för välkomnandet. Kul att man blir så välkommen.