Fest & kalas iFokus

Fest & kalas

Etikettom-sajten-om-ifokus
Läst 4617 ggr
Gunlog
0

*NY* Presentationstråd!

Hej!

Har härmed satt upp en ny presentationstråd, då denna sajten startats upp på nytt med mig som ny Sajtvärd!

Presentera er här!

Välkomna!

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

Gunlog
0

Jag heter alltså Jenny Bengtsson och är 36 år gammal!

Jag bor precis utanför Malmö med sambo och son i ett lagom litet hus, och jobbar som maskinförare inom den grafiska branchen.

Mina intressen är många som tex syeri, broderi, dekorationsmålning, inredning, trädgård, katter, musik, vänner och människor… Ja, listan kan göras lång.

Farwuq
0

Jag heter Lars, är 54 år, statlig tjänsteman och jobbar som datortekniker och sysslar en hel del med personregister och hårdvara.
Bor gör jag… i lärdomsstaden Lund.

Allmänt lite knasig och tokig.

Tungan uteFlört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Rita-S
0

Rita, är 35 år, jobbar på kundtänst för en datorproducent, bor i hälsingland i en sjujädras mycket snö just nu, almännt pysselintrecerat med lite för lite fritid till allt man vill pyssla med och för lite hus för det samma. Eller skal vi säga för litet hus och tomt? Jag har dessutom för lite hälsa på toppen av det hela!
Och både draken och värden känner mig redan från julsajten så ni vet att jag hatar ju allt som har med kalas och firande att göra Oskyldig

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Gunlog
0

Jo, visst gör du, Rita! Det är ju därför du är Sajtvärd för Julen…! Flört

DesK
0

Särskilt Rita, Mitralis och Gunlog känner mig men också Draken och jag möts då och då Flört Jag är ju väldans hemlig som Sajtvärd för både Matlust och Matbröd + att jag är medis på ett gäng sajter.

En mycket god vän till mig sa: Man ska ta varje tillfälle till fest i akt - Jag säger man ska ta vara på varje tillfälle till Kalas Skrattande

/Désirée

Farwuq
0

Välkommen till oss Desk.

Glad

Sjalen
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag är inte så aktiv på iFokus men jag hittade hit genom kluringen och nu så kommer jag nog att titta in lite nu och då Glad

Farwuq
0

Välkommen hit till oss kalassugna Sjalen.

Glad

Gunlog
0

Välkommen, Sjalen! Skrattande

[Mamuten]
0

Ylva heter jag och jag är 33 år gammal. Bor på Åland sedan 2000. Flyttade från Sverige som jag är född och uppvuxen i.

Har tre barn så det blir en hel del kalas. Kommer hit till denna sajt för att finna tips och råd hur jag skall göra med mina kalas och tankar kring dom.

Farwuq
0

Välkommen till oss Ylva

Glad

[Mamuten]
0

Tack. Skrattande

Denna kommentar har tagits bort.
AusaBausa
0

Jag heter Åsa o är 36 år, 3-barns mamma o förskollärarar i en förskola som vi själva startade upp ht-10 inkl en skola o fritids..så mkt jobbb läggs ner på mitt jobb..dock älskar jag pyssla o fixa fester o kalas..men tiden räcker ju inte till riktigt tyvärr till allt man vill göra..för jag har också 6 st hästar, 2 katter o 1 kanin(dotterns).

www.kasebackensstuteri.se heter mitt stuteri där jag föder upp shettisar

Farwuq
0

Välkommen till oss Åsa.

Glad

Gunlog
0

Välkommen Åsa! Skrattande

[TrevorS]
0

Oscar, även kallad för TrevorS här på iFokus. Är musiker, författare och älskar att laburera med mat, ta fram nya recept, tips och idéer. Skrattande

Farwuq
1

En mångsysslare med andra ord.

Glad